söndag 5 juni 2011

dagar fyllda med kärlek!

ÖVERLYCKLIGA barn som fick sparkcyklar av 'moster hanna' =)
Johanna kom till oss tidigt på torsdag morgon och vi hade först 2 heeeelt underbart mysiga dagar här i Öret.
Vädret var toppen så vi var ute hela dagarna.
I parken, på stan, matade fåglarna osv osv.
Johanna skämde bort barnen rejält, både med massa fina saker OCH mängder med kärlek o de små bara njöt. Och jag med!!!!
Var så himla mysigt att ha dig här, lovelovelove!
På lördag morgon åkte jag, mina små & Johanna mot Sthlm för att umgås med nära & kära.





Finska familjen åkte hemåt senare på em och samtidigt åkte täljetokarna hem.
Vi stannade kvar hemma hos finaste Carro och hade en toppenmysig kväll, jag, Joona & Johanna la oss sent och sen följande dag exakt kl.07 ringde min Loijsan o co och väckte oss för då ville de titta förbi för att kramas lite=)
Underbart!!!!!!!
Nu har vi hunnit kramas med MÅNGA hjärtan på några dagar och det gillar jag massor!!!!!





Emmie river bland mängder med presenter som finska familjen hade med sig till oss.
Godeguuud, det var ju som julafton!!!
Så himla mycket och så himla mycket fint...
Tänkas att de som egentligen 'inte kan ge', är alltid dom som ger!
Förstår ni vad jag menar?
Min storasyster, som många andra i min fam, är en totalt icke egoistisk människa.
Och inte alltid till sin fördel.
Hon skulle ge oss månen om hon kunde, det vet jag.
Älskar er så väldigt mycket och längtar tills vi ses om typ 7v igen!




Inga kommentarer: