fredag 10 juni 2011

Carpe Diem

Vi har haft en jättebra dag, varmt o skönt!
jag o kottarna drog ut redan vid 09.
Lullade sakta mot stan, matade pippin på vägen.
Mio slängde sin napp till ankorna o tro det eller ej men en anka tog nappen snabbt som ögat o vankade iväg med den!!! Snopet! haha
Hittade lite fint på stan och efter det drog vi vidare till plaskis för sol o bad=)
Åååå vad barnen älskar det stället, och jag med!
Att nåt så enkelt kan vara så skoj!=)
Efter ett par timmar där var det dax o knata hem o äta lite mer,
duscha o göra sig klar för grillning och fira söta Sarah.
Myspys även fast jag inte hinner sitta o bara umgås så långa stunder.
Jag fick gosa på lilla Didden, mmmmm bebiiiis o så söööt!!!!
Bebifeber jajjamen! haha
Och sarah hade bakat så otroooligt GOTT!
Väl hemma sen somnade barnen nästan på stört och jag är trötter jag med.
Nog har vi fångat dagen idag allt=)

Inga kommentarer: