måndag 1 februari 2010

Måndag

Idag har vi haft ännu en hemmadag.
Tog faktiskt tvillingvagnen och drog ut med barnen, handla o promenad.
Båda sov så gott däri;)
Imon lär jag ha träningsvärk hehe.
Min sötaste lilla pappa ringde på em och vi pratade i 1,5 tim.
Ojoj vad jag saknar honom och önskar att han kunde ta sig hit för att se hur vi har det.
Sen ringde min älskade älskade Loijsan och nog pratade vi oxå en bra stund.
Jag är urusel på o ringa själv då jag verkligen inte är en tele.människa,
men det var sååå mysigt o få höra hennes röst!
Nästa vecka på onsdag kommer hon, carro o barnen hit iaf.
Godeguuuuud vad jag längtar! En hel dag med mina fina flickor.
Imon blir det dagis för sessan vår.
Hur jag nu ska komma in i den insnöade bilen imon bitti?
Igår såg vi en film som hette case 39. Läskig!!!
Kalla kårar när det finns onda barn med. Huu!
Barn är nåt som jag förknippar med något gott o oskyldigt, ja ni vet.
Nu ska vi äntligen se filmen med adam sandler, så jag säger hejhej!

Sånt här skulle jag så gärna vilja gå och se med Emmie! =)


1 kommentar:

loijsan sa...

Ja mysigt o höra din röst hjärtat!
Men som ja sa...saknar så mycket mer då att saknaden känns mer när vi pratar!
Saknar dig väldans!

Men nästa vecka ses vi iaf=))