torsdag 18 februari 2010

Hip hip hurra för mej =)

Våran lilla bubbo =)

Aaavisst, då är man snart närmare pension än födseln, hehe.
Dagen har vi bara spenderat hemma med undantag för en liten tripp till affärn.
Mio hade ännu en jobbig natt, toksnorig o dom där fisarna vill inte ut o plågar stackarns mage,
så han o jag var vakna största delen av natten.
Men jag fick lite sovmorgon då migränliknande huv.värk slog till på morgonkvisten.
Sen blev jag väckt av Emmie som hade ritat en sån fin GRATTIS MAMMA teckning och till så hade de fixat pannkaksfrulle åt mej. *ler*
Johanna ringde o vi pratade en bra stund.
När jag har Mio i famnen o pratar i tele, är han med i samtalet o jollrar tillbaka.
Han ser min mun röra sig o tror väl att jag pratar med honom? Lilla sötbullen.
I maj ska Johanna komma hit när hon har semester och det ser vi fram emot!
Hann bara lägga på så ringde sötaste Joni och vi pratade länge vi med!
Gud vad jag saknar mina hjärtan!!!

Imon blir det storhandling, som för många andra barnfamiljer antar jag=)
På lördag fm ska jag & Emmie till Friskis för hoppis & skuttispasset.
Det tycker jag ska bli riktigt skoj!
Sen ska Micke iväg o knega I guess.

På söndag kommer svärfar hit på fika.
Även Maria, Dennis & Meline.
Och jag hoppas ju såklart fortf att pappa, syrran mfl kan ta sig hit.
Min syster ringer Emmie nästan varje dag, e hon inte för go?=)
Ibland går emmie runt här o ropar Eeejaaa Eejaaa. (hon heter Reja) hehe.

Det var det. Tack för alla fina grattosar som jag fått idag. Jag har haft en lugn o fin födelsedag.

Inga kommentarer: