onsdag 24 februari 2010

Träna!

Emmie är på dagis och Mio sover.
Jag ska ta o städa!
Vart kommer allt skit ifrån?
Alla som känner mig vet att jag är lite av en pedant,
jag städar i princip varje dag, ändå blir det så dammigt o smuligt överallt. Booo!

Idag ska jag dådå gå på Friski och testa på Afro med sötaste Jenny!
Spännande! Jag kommer garanterat göra bort mig totalt, men det bjuder jag på!
Första agången jag lämnar båda barnen hemma oxå, hehe.
Blir ju inte borta mer än 2 tim, men iaf.
Mys för Micke o få lite ensamtid med barnen!
Imon får vi se om vi ska Lek&Busa lite med barnen, lr mest emmie som har nytta av det!=)
Sen blir det storhandling och Mio behöver klädeeeeer!
På fredag ska Micke iväg på rajraj med jobbarkompisar.
Kul för honom tycker jag!
Snart är det min tur att få rajrajja med mina flickor hemifrån.
Första gången på 3år!!!!!
Sen kanske jag o Jenny får in en liten lucka för oss tjejer snart oxå=)

Nehepp, dammsuga var det ja!
Uppdaterar ikväll om hur afro jag kan vara?=)

Inga kommentarer: