tisdag 23 februari 2010

Mosig




Imorse när jag lämnade Emmie på dagis försökte hon stänga dörren innan jag hann följa med in med kläderna-
Hejdådå! hejdådå! sa hon.
Jag kunde inget annat än o skratta åt lilla krull=)
Sen när jag väl skulle gå ville hon inte alls släppa iväg mig.

Sen när jag skulle hämta hem henne var hon sååå rödmosig, glansig om ögonen o ville inte släppa sina armar från mej.
Satt ett bra tag med henne innan jaghade hjärta o 'dra loss' henne för att få på henne kläder.
Vi åkte o handlade o hämtade ut paket. Väl hemma blev hon mosigare o mosigare o väldans känslig, trött, gråtig,
så vi får se om det är trötthet eller om hon kanske håller på o bli sjuk?
Hoppas på övertrötthet såklart!!!!
Och på tal om trötthet så ska jag lägga mej på soffan o vila mej lite.
Pussokram

4 kommentarer:

Therese sa...

Nääääee så himla mysiga dom två sötnosarna är <3
Skulle gärna vilja veta vad hon säger till honom =)
Puss puss

sina sa...

Jag tror hon säger typ ; vet du lilla Mio att om jag kunde så skulle jag ta en liten tugga av dej för du är så goooo min lillebrooooo!

Och Mio ser ut o tänka ;
shit, om jag är riktigt still kanske hon inte biter tag om mitt öra??? haha

vad tror du?

Laila sa...

Tänk att Mio vet att det är lika bra att vända upp munnen för snart vill systeryster ge mig en puss. Han bara sitter och väntar på det. Tänker nog att det är lika bra det annars får jag nog mig ett tjuvnyp...hihihi
De är för goa..denna syskonkärlek.

Anonym sa...

Himla söta barn du har!
/Camilla & Tilda