onsdag 10 februari 2010

Underbara söta

Hejdåååå Colle-kusse, lavjooo!

HUR SÖT FÅR MAN BLI ?????



Sötnosarna hann med ett bad oxå=)
Idag har vi haft en mkt mkt fin dag med mina hjärtan hemifrån.
Åt, fikade, var ute o gick o Micke servade oss så snällt=)
På promenixen svängde vi förbi lilla söta Annica som gav mej min f.dagspresent nu.
2 par jeansleggings som jag bara älskar!!! Du är guld hjärtat! TACK!
Emmie vaknade på en tokbusig sida och det var lixom ingen hejd på henne,
Mio gjorde inte alls några väsen av sig och vid 17 somnade han o har knappt rört sig sen dess.
Totalt utmattad min lilla skalman.
Hur som, tiden bara rinner iväg när man har roligt.
Jag älskar mina tjejer så otroligt mkt och jag saknar dom så det finns inte!
Men snart kommer dom igen, då utan barn, sover kvar så kan vi gå ut o käka o svänga på våra lurviga mammaben=)
Det ser jag fram emot sååååå mycket!!! Det var så himla länge sen sist!
Tack för idag mina söta. me love you looooong time!!!!

1 kommentar:

loijsan sa...

Så mysig dag vi fick <3 gick väldans fort bara som sagt =/
Men snart så! snart;)
gud va roligt vi ska ja!
Älskar dig massor <3