tisdag 16 februari 2010

Älskar min lilla familj







Lite bilder från våran vardag=)

Nu förstår jag verkligen vad Eva menar med Härliga kaosliv, hehe,
många dagar är det verkligen fullt ös men det är ett helt underbart ös!
jag älskar min familj så väldigt och jag är glad att vi är vi och hur vi är mot varann.
Oftast har vi jätteroligt o kan göra vardagliga saker till något skojsigt.
Klart att vårt liv inte är en dans på rosor alla dagar,
det är väl ingens?
Men jag är nöjd!
Och jag är glad att jag får leva mitt liv, som jag gör=)

Natten som var, var jobbig för lilla Mio. han snorar nåt så förskräckligt och har då såklart svårt att sova liggandes för han får ingen luft.
Vid 04 satt jag med honom o använde snorsugen.
Jag erkänner att jag kväljde, men gud vilken grej!!!
Efter att vi fått bort massa gojs kunde han andas igen o jag somnade sittandes kl. 06 i soffan med honom i famnen.
Så sov vi skönt tills resten av familjen vaknade.
(efter en timme hahahha)
Eller, ska jag vara ärlig så vaknade vi inte ens när de stapplade ut från sovrummet utan jag vaknade till den härliga kaffedoften och då satt Emmie redan o mumsade i sig frukost=)

Tänkas att det bara är 3mån kvar tills Emmie fyller 2år!
Då blir det kalas ute i det gröna igen.
Det ser jag redan fram emot!
Smycka träden med ballonger o duka fram massa gotta till barnen och se o höra dom leka o skratta.
Godeguuud vad jag längtar till sommaren!

2 kommentarer:

loijsan sa...

haha va söta dom e dina små flickor;))

sina sa...

hahahaha eller hur Loijsan=)
Ska det va så ska det va=)=)