lördag 27 februari 2010

Hårt o ligga på topp



Imorse var jag o Emsi på hoppis & skuttis och jag må lova att lilla fröken hade som eld i baken såsom hon dansa o kuta runt där=)
I bilen hem tvärdäckade hon, men det blev bara en liten powernap,
sen var hon uppe på benen igen.
Vi gjorde oss kalasfina, skulle fira kusse William som fyllde 4år den 17 feb.
Mio fick ha skjorta på sig dagen till ära=)
Hemma blev det mat o bad.
17.30 orkade inte Mio mer.
Och efter att ha snosat i min famn ett tag slocknade Emmie 17.45.
Det gick verkligen inte o hålla henne vaken.
(vi får se när hon vaknar imon bitti? Imorse, då hon somnade vanlig tid igår, var hon redan uppe 05.30 och tyckte att jag o lillebror skulle stiga opp)
Jag & Micke började kolla på film typ 18.30 och det tog väl 10min, sen hade jag oxå somnat mot hans axel, hehe.
Så idag blir det en tidig kväll! jag säger natti nu!
Imon vill vi vara pigga då vi ska på Alice´s 1års kalas!! =) G´natt!

2 kommentarer:

annika sa...

ohh så stilig lilla Mio är då=)fin fin i skjorta<3 Kan tänka mig att det är roligt för emsan och få skutta runt...så mycke energi som de små har...helt otroligt=)Hoppas ni får en fortsatt myshelg;)kramar

Fia sa...

TACK, för alla fina ord i min blogg. Även om man själv tycker att man gör ett bra jobb med barnen osv, så känns det jätteroligt att höra att andra ser det. Sånt kan jag leva länge på ;-) Hoppas ni har det bra, kram!