fredag 12 februari 2010

So so sleepy



Emmie vaknade kl. 04. Lamppadå lamppadå!
Hojtar hon hööögt o glatt och BLING så slog Mio upp sina stora blå han med.
Eftersom det alltid är jag som tar nätterna med våra små o har glömt bort hur det känns o få sova ostört på morgnarna,
tog Micke barnen vid halv 6 och jag fick fortsätta sova.
Och jag sov o sov o sov !!!
Kl. 12 smög Micke in o berättade att det var nog dax för lunch nu?
Ohherreguuuud! Där kan vi snacka sömnbrist?
Jag hade nog kunnat sova hela dagen?
Men gud så skönt det var att känna sig utvilad, även fast jag kände mig helt bomullsaktig i huvet och hade faktiskt ont i skallen o ryggen, e ju inte van o få ligga still så länge haha.

Imorgon skulle min söta gamle far mfl komma,
men nu sket sig planerna. Hoppas de tar sig hit på söndag?
Det vore väl en fin alla-hjärtans-dag present=)
Nu ska jag se en tjejfilm, 500 days of summer tror jag den heter?
Sen ska jag smyga in o sussa med mina små.
Emmie verkar inte må helt 100.
Hon är som en duracell även fast hon är jättetrött,
sen kan hon tvärdäcka på sekunden.
Hon är konstant hungrig men inget verkar smaka?
Hon verkar orolig i kroppen o som att hon har ont, växtvärk?
Tänderna? För sånna har hon på G.
Många tänder på en o samma gång.
Och så är det det där med humöret o alla känslor. Inte lätt o vara liten inte!
Ha en fin fredagkväll allihopa!

1 kommentar:

loijsan sa...

oh va skönt för dig o få vila lite=)
sånt man behöver!