tisdag 9 februari 2010

Vips så var denna dagen över







Förra natten var helt okej.
Mickes jobb i Storfors är slut nu, eller bygget e klart,
så imorse fick han sovmorgon. Vi struntade i o väcka honom,
lillebror fick följa med o lämna syrran på dagis.
När klockan vart sisådär 10 fick Mio väcka pappsen och efter en stund begav vi oss iväg för handling.
Imon kommer mina älskade hjärtan från 08 så jag (eller Micke hehe)
ska göra goda GI-våfflor, så enkelt men så gott,
uppskattat hos både barn o vuxna skulle jag tro?

På em kom svärfar med semlor MUMS!
Och så hade vi söta Viggo här hos oss. Barnen hade sååååå mysigt!
Åt o fikade o mumsade på fruktcoctail och lekte o busade o mitt i busen kunde de ge varann en kram eller en puss.
Helt otroligt o se hur barn bara är som de vill vara.

Utan en anledning bara ge en puss eller klapp på kinden. Så sött!
Du får komma oftigare hit lilla Viggo o busa med oss, med eller utan mamma!
Emmie tvärdäckade efteråt o lär sova gott.
och Mio sommande redan vid strax efter fem, hehe.
Min lilla känsliga bubb, underläppen vibrerar lätt för honom numera.
jag är trött nu, så jag ska förbereda lite inför imon för flickorna kommer tidigt.
Sen tror jag vi ska se film? O sen sängen!!!

Massa kramar pussar o styrka till en vän som betyder massa massa massa för mej / oss!
Everythings gonna be allright! Love love love.

Ooo så massa grattiskramar till Nova som ska få en lillebror!!!!! Så glad för er!
Bebisar / barn gör mig GLAD!

3 kommentarer:

accka sa...

hahahahah herregud vilken vildig till son ja har hahahaha:) Men han ser ut o ha de precis så bra som ja trodde ha skulle ha de hos er..

Va mest er ja va orolig för hahahaha:)

love you pösss

sina sa...

Nejnejnej gumman,
helt ärligt talat så var det hur lugnt som helst igår.
Emmie var så exalterad så hon var mer vild än tam hahahhah.
Vi vill jättegärna ha Viggo hos oss då o då, barnen hade jättekul! loveu

Linda & Nova sa...

Åh tack, vad söt du är gumman! Känns nästan helt overkligt...och lite konstigt oxå :) Det där receptet på GI-våfflor gör mig lite nyfiken. Är det någon hemligt eller recept...?? hehehe Kram på dig och dina söta små skatter