måndag 22 februari 2010

en iskall måndag


Imorse var det bara - 24 grader när vi drog iväg till dagis, brrrr, knappt så bilen startade o jeffla vad halt det är o köra! Men fram kom vi! Efter att jag hämtat en superrufsig Emsa från dagis åkte vi till Marieberg för att spendera mina presentkort, så det blev till o handla lite nya dagiskläder. (Micke blev lite lissen på mej då jag ännu en gång struntade i mej själv, men jag brukar säga ; barnen först, sen jag=) Hur som, Det blidde ett par supersöta baggyjeans, ett par toppar, skärp, randiga sååå söta knästrumpor o såå. På fredag är det Mios tur att få nytt och han behöver typ allt! Godeguuud vad han växer fort min lilla runda goa prins. Annars då, joo jag har tvättat tvättat o tvättat. Längtar lite smått till onsdag då jag ska iväg o träna med Jenny. Hänger med o provar Afrodans heheheeeeee jag tror det e skitakul=) Shit jag behöver nya träningskläder!!!! Joo, o så förlorade finnarna mot sweden imorse, men det e inget vi behöver diskutera =) Hyvä yötä!

1 kommentar:

Carro sa...

Har lite kläder till Mio också som Boll har växt ur:)

Guuud va kul med afrodans:) skulle också vilja pröva:)