tisdag 4 september 2012

Våran tisdag

Även denna arbetsdag gick bra,
men den började med fullt pådrag,
mer än så kan jag ju inte säga.
Just nu har jag svårt att koppla bort tankarna och låta bli att undra hur det går?
Jag undrar om mitt hjärta har blivit för blödigt för att arbeta med detta?

Barnens dag på dagis hade varit bra.
Ute har det varit ruggigt så vi passade på att fixa lite xtra mys hemma,
tända ljus och gott o äta.
Lyx i vardagen, mer än så behövs ju inte.

Hur som haver,
chefen nämnde nåt om förlängning redan igår.
Vi får se,,, vi får se vad som händer o fötter.
Just nu är min stora dröm att göra nåt annat,
men under tiden blir detta bra.

2 kommentarer:

Laila sa...

Vad är det du drömmer om att bliin kära Sina?!
Förstår att du vill bort från vården för det är ett himla slit med för lite i plånboken. Men förstårchefen att denne vill behålla ettsådant guldkorn . Sådana guldkprn som du växer inte på träd. Saknar dig
Kram

sina sa...

Söta älskade du <3
Jag vill jag vill jag vill bli en sockerbaaagare som bor i staden,
som bakar kakor mest hela dagen,
jag vill baka stora o jag vill baka små, jag vill baka sånna med socker på=)
SAKNAR DIG MED HJÄRTAT!