fredag 28 september 2012

FREDAG we like a loot!




En överlycklig kille som fått födelsedagspaket från Borås. tack till Tildis & Saga. Lovelovelove. (paketet innehöll bla en pruttkudde och jag undrar VEM i familjen den roar mest? Hahahahha roligt med pruttar!)
Shit så härligt att det är fredag kväll.
Vilken vecka det har varit, både fysiskt & psykiskt väldigt krävande.
Jag känner mej en smuuula uttömd om man säger så.
MEN, veckan har gått sååååå fort!!!!!

Jag har ingen större koll på vad jag tänker bjuda på på söndag då våran älskade gosse fyller 3?
Jag har lyckats proppa frysen med olika bakverk,
men glömt bort hälften av vad som gömmer sig där inne?
Så till våra finaste som kommer på söndag,
vi tar dagen som den kommer! ;)
Jag är inte helt ledig imorgon heller,
så jag hinner inte så värst mkt,
men jag är glad om jag hinner dammsuga och skura lite golv.
Micke han ville prompt göra en spiderman tårta,
men när vi väl skulle handla visste han inte riktigt HUR han skulle få till den???
Så jag tror det får bli en vanlig gräddtårta och lika glad kommer Mio vara för det.
Joo, jordgubbar skulle vi handla, men herregud 40kr för typ 15st jorgubbar,
dock var det världens godaste bubbar=)

På fm tjuvstartar vi iaf firandet av lillbubben.
Han har ju önskat sig en cykel så länge,
men för att få cykla, måste man ju ha en hjälm,
så det verkar nästan som att han nöjer sig om han får en hjälm och cykeln tar vi sen.
Men det han inte vet att han SÅKLART får sin fina spiderman storakillencykel oxå!!!
Åååå jag måste filma hans min! =)
Jag bara vet att han kommer bli lyckligast i världen;)

Ha en jättefin helg alla rara, det tänker vi ha! Puss

Inga kommentarer: