lördag 8 september 2012

Kräftskiva











Dagens spelevink...

Vi har verkligen haft en super dag idag.
Mot kvällskvisten var vi på kräftskiva hos finaste Alex.
Och våran Amartina hade lagat mat för en hel armé.
Godegud, så gott så tungan nästan åkte med ner.
Och nu är jag så mätt så jag inte behöver äta förrän till jul skulle jag tro.
Jag är verkligen så väldigt glad över att ha dessa underbara tjejor i mitt liv. Vårt liv!
För barnen tycker så väldigt om dom oxå.
Tack för ikväll söta!

Inte en sekund har jag och barnen hunnit känna oss ensamma då Micke varit bortrest i veckan.
Men saknar honom, det gör vi ju! ;)

Mina bihålor krånglar så innn i bomben igen, huhuujajaaaa.
Och lillbubb verkade få nån allergisk reaktion på ögona nu på kvällen.
han blev helt röd och det kliades och gjorde ont.
Mmm, han pussade så på lilla vovven alice och hann visst ta sig ett slick på pälsen oxå,
kan vara det????
Eller så var han bara extremt trött?
Det visar sig. Älskade liten.
Dax för sängen nu ;

God natt!

Inga kommentarer: