söndag 23 september 2012

Måndag morgon

Måndag morgon, en ledig dag och en hel del att göra, men det känns bra.
Emmie får och måste stanna hemma några dagar till,
vi får passa på att baka inför Mio´s kalas idag, bla.

Igår hade jag med mig lite chokladbiskvier till jobbet.
Med Duo fyllning (blandad nötkräm)
Aldrig trodde jag att de skulle bli så uppskattade.
Som bomull i magen var det en som sa.
Bland det absolut bästa jag ätit var det en annan som sa.
Alla satt och skrattade åt Ann-Ida som tog små tuggor blundandes och lät mmmm mmmm för varje tugga. Hahahahha.
Nån kläckte en idé, varför inte börja sälja åt Wasa konditori?
Ohmigodd!
Nu får ni sluta så jag inte blir alldeles mallig av mig! Hehe.
Bara helt vanliga hemmagjorda biskvier, men kul att dom förgyllde dagen en smula! =)
Tänk vad lite kan göra!

Nu ska vi sätta fart här hemma. Eller, JAG!
Jag är inte ledig förrän på söndag och då är det ju redan Mio´s kalas för halva släkten.
Tjoptjoptjop, that´s mi life. And I kind of like it! ;)

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

http://tcp71011.blogspot.fi/2012/09/tunnustus.html

Me tein tollasen tunnustuksen lempiblogeista mitä luen :) saat tehä ite kans jos haluut.

sina sa...

AaaaaHH=) <3