tisdag 25 september 2012

Idétorka....

Eftersom jag verkligen ÄLSKAR att fixa och dona och planera inför våra barns kalas, har jag varit så less på mig själv då jag varken orkat eller hunnit att fixa så mkt som jag skulle vilja OCH för att jag verkligen haft idétorka gällande vad jag ska baka, så blev jag faktsikt en smula glad när jag kom på, att jag kan göra cupcakes av regnbågsmuffinsen, ha på kanske vit frosting och dekorera med nåt så enkelt som cocos i olika färger! Va!!!?=) Färglatt och busenkelt! Och kanske hinner jag tom göra färglada pop corn som snacks?=)

Lillkillen idag när jag hämtade honom från dagis. Våran fina bagarMartina var här hos oss o mös igår och kom till barnen med så fina presenter. Tidningen fick följa med till dagis såklart, och han hade tat så väl hand om den, inte en sida var skrynklad=)
Medans jag var på jobbet och Mio på dagis,
hade Micke och Emmie haft en riktig mysdag. Guld värt!

Imorgon jobbar jag kväll, Micke vabar oh Mio får vara ledig.
På torsdag räknar vi med att våran lilla krullfia är redo o piggelin nog för dagis hon med.
Vi får la se ;)

Inga kommentarer: