söndag 16 september 2012

söndag

Det gick bra o jobba,
men ojj vad jag önskar ibland att jag kunde berätta vilka människor vi arbetar med.
Så många olika historier, vilka öden, vilka tappra starka patienter som kämpar.
Ojoj....

Jag är fruktansvärt trött idag,
så trött så skallen bankar och ögonen går i kors.
Barnen snarkar nu,
jag har hunnit städa tvätta och inhandla för morgondagen.
Saftsoppor, saft, isglass i massor, smärtis till lilla Emsan,
packat hennes lilla väska osv osv.
Hon verkar tycka att det är så spännande att få åka o träffa farbror doktorn,men liten vet ju inte vad som komma skall. Hmm.
Jag är hyfsat lugn och det måste jag ju vara, lugn och trygg.
Men, jag är NERVÖS och har faktiskt haft ont i magen hela dagen.
Ohh så jag bävar för sövningen.
Jag hoppas det går smidigt och utan tårar.
Eftersom vi fått med 2st Emla-plåster antar jag att de kommer att söva henne intavenöst?
jag hade helst sluppit se henne bli stucken!
Godegud, låt morgondagen vara över!

Jag vabbar denna veckan, (jobbar helgen dock)
sen ska Micke vabba nästa vecka.

Hep hepp, wish us luck och skicka massa styrka till min fina lilla prinsessa !!!!

Inga kommentarer: