fredag 4 februari 2011

Våra små busfrön=)




2 LIKA =) Lovelovelove



Snart är det dax för Lets dance.
Emmie sover i soffan, lillsnorpan är hes som bara den o gråter och ojjar sig mkt.
Vill INTE sova i sängen, så då får hon ligga i soffan tills jag lägger mej med henne.
Hon verkar ha ont i halsen o ruggig växtvärk??
Gråtit ajajajajaja flera nätter nu och tagit sig för benen, stackars liten.
Hepp hepp, ska sätta mig o softa vid henne nu.
Trevlig fredagkväll allihopa!

Måste bara berätta, jag blev så snopen idag när vi lyssnade på 'i ett hus vid skogens slut' ni vet, och lilla Mio härmade ALLT!!
Han gjorde nästan allt inna mig och Emmie!!
HA!
Älskade gosse han har snappat upp allt 'i smyg'.
Måste filma honom imorgon=)

2 kommentarer:

Laila sa...

Haha lilla grodan har redan lärt sig från dagis. Han är nog en riktig dagiskille....
Ibland går det så fort så man inte hänger med:)

sina sa...

Ja herreguuud vad snopen jag blev!!!
Min bebis ju haha <3