fredag 18 februari 2011

Min dag=)



Idag har jag blivit ännu ett år äldre och allt känns faktiskt som vanligt.
Spegelbilden ser precis lika rynkig ut som igår haha,
jag har nog blivit en smula klokare lr om inte det så har jag lärt mig ett o annat.
Jag har kommit på att jag är nog ganska stark ändå,
men jag har även kommit på att även jag får känna mig svag ibland o gråta.
(vilket jag lätt gör numera, men oftast av glädje!!)
Jag har haft ett år med en del tufft MEN mest har året varit fyllt av massvis med kärlek och skratt.
Ja, jag skulle kunna rabbla upp en hel del här, men det får räcka såhär=)

Tack alla söta för era grattisar, värmer så i hjärtat!
Massa pussar & kramar!

1 kommentar:

Laila sa...

Sorry, har tänkt hela veckan att jag inte får glömma söta på fredag. Och vad gör jag....glömmer.
Förlåt och ett jättestort grattis till världens guld Sina!!!
PS.min mobil har pajat(SIM-kortet) så då vet ifall du försöker få tag i mig.DS.

Kramis och massor med kärlek till dig:)