söndag 20 februari 2011

Monday morning !



Japps, monday morning, ny vecka nya tag!
Här blir det lite Detox av kröppa,
dax att börja ta hand om kroppen och hälsan på riktigt=)
Jag körde ofta Detox kurer innan jag fick barn och jag tycker sånt är phraaaa!
På sistone har jag tryckt i mej alldeles för mkt gosaker och nu får det vara slut på det!
Obs! Det ska vara gott o leva!
Livet är väldigt trist utan god mat och sötsaker,
MEN det får vara lite måtta på det goda!

Imorgon kväll ska jag träffa några av mina söttjejor som jag jobbade ihop med,
ska bli jättemysigt!
Rara och omtänksamma tjejer som har jämt nära till skratt,
sånt gillar jag!
Och på torsdag tänkte jag försöka komma iväg och träna,
då borde hostan ha lagt sig?!

Hepp hepp, dax för en kopp java, bra start för detox lixom öhmm=)
Ha en toppenstart på veckan alla söta!

Inga kommentarer: