torsdag 10 februari 2011

Feber

Ännu en tidig morgon kl.5 slog Mio upp sina stora blå! MAMMAAAAAA!=)
Men jag ska inte säga nåt,
lillfinnen sover lugnare och bättre på nätterna nu (oftast),
så efter en lite bättre natt gör det inte lika mkt att han vill upp med tuppen!
Klart,, jag skulle ju lätt kunna sova några tim till,
men man kan inte få allt alla ggr=)
Jag har fortf feber. Sådär feberont i kroppen ni vet, skratta lr gråta-ont hehe,
gör ont o ta på huden och toasistsen känns iskall o gör ont när man ska pinkelura.
Jag har haft sån RUGGIG huv.värk sen i söndags (började då),
men justjust nu peppar peppar känns det lite lugnare i skallen,
kan tom sitta här framför datan o skriva utan att det känns att ögonen ska ploppa ut ur skallen;)

Ser att det är mängder med snö ute!!
Vi fick riktig vinter igen då.
Trist med snö så, men det är vackert!
Hade tagit en tur ut med pulkan om jag piggnar till sen om det inte var så att nån snott pulkan!
Den försvann en helgnatt när grannarna hade fest.
Var nog en fyllegrej lixom ååå kolla grabbar en pulka den tar vi till krogen vem åker först!?
Jag har väl oxå varit 17år och full och vet att man inte tänker som man borde då kanske??
Men, jag hade en liten tjej här som blev mkt ledsen då vi upptäckte dagen efter att hennes pulka var borta,
och då blir man inte sååå himla glad i mammahjärtat!
Jaja, sånt som händer!
Tur att det var pulkan o inte tvillingvagnen de tog!;)

Nehepp, nu fixar jag inte o sitta här mer.
Trevlig helg alla söta!

1 kommentar:

Laila sa...

Låter som du åkt på en riktig influensa. Stackars , stackars Sina!
Men håll i inne. Här har vi värsta snökaoset..... snö så långt man kan se.
Du får se till att Micke pysslar om dig så att du får vila.
Kramis