lördag 26 februari 2011

Bästa dagar

Mio jagar Mili =)
Mili tycker om att kleta mat i håret, lilla sötsnorpa



Underbaraste lilla Emilia ! Sötnosen kan tom säga EMMIE och SINA. Lovelovelove
Hahahha, kolla Mios min! Avis på flickornas tjejsnack?=)
Igår fm kom underbara älskade Loijsan & Mili hit och stannade till ikväll.
Vi har haft 2 helt bäst dagar, massa snack o skratt, gott o äta,
igår kväll var Micke med sina polare och jag & Loijsan kunde ha en mysig tjejekväll med film o bordet fullt med gosaker.
Tyvärr var (ÄR) våra flickor krassliga o vaknade titt som tätt och var lite ledsna,
men vi orkade sitta uppe ett bra tag och nästa morgon var det ju helt klart bäst o vakna upp och veta att min bästa bästa Loijsan o hennes lilla låg o sov i rummet brevid=)
Godegud vad jag saknar oss!
Jag saknar oss i vardagen och jag saknar oss när det händer nåt speciellt.
Idag var vi till M.berg med småflickorna, massa massa folk!
Sen efter mat och fika o en del lek o bus var det dags för våra hjärtan att åka hem,
jag önskade såså att de stannat en natt till,
men tyvärr var de tvungna att åka hem till Ninovovven.
Tack min gumma för alldeles för fina födelsedagspresenter och TACK för att ni kom hit!
Älskar er så väldigt väldigt mycket!

Lilla Emmie mår rätt så bajja här.
Hon har hemsk eksem och knogarna är helt skorpiga och hon måste ju ha så ont!
Dessutom har hon ont i halsen,
så vi får se hur läget är imorgon?
Jouren eller vc på måndag?
Nu ska jag sätta mej o slappa lite jalla hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter helt underbart....saknar min fina vän sååå!

loijsan sa...

Ja det var mysigt att komma iväg o få spendera tid med er!
Ska väl inte vara så svårt egentligen att lyckas med det lite oftare!
Får hoppas på att man kan få lite mer vardagstid med varandra i framtiden ;)
Tack själv fina du för mysiga dagar<3