lördag 5 februari 2011

Glad

Idag har vi varit ute ett par timmar.
Emmie sov mest helatiden, hon är hes o vill inte äta och ville absolut inte sova även fast hon flera ggr sa ; Emmie e trött mamma!
Sååås, jag bäddade ner kottarna varmt o skönt i vagnen o gick ut.
Emmie sov, jag & Mio matade fåglarna och så fick han springa av sig lite;)
Sen har vi mest pysslat o lekt här hemma.
Farfar var på en kaffe och så var han o Micke ute o körde.
Jag hade tänkt o baka, men det hann jag inte med,
så det tar jag o barnen o gör imon bitti,
för imorgon ska älskade familjen hemifrån komma på besök!!
Så himla GLATT!
Jag är så glad att pappa följer med!
Han börjar bli till åren och är inte så himla pigg längre,
ibland kan han sova några dygn i sträck,
går upp o dricker lite, sen sova igen.
Sen vaknar han efter ett par dygn och känner sig piggare och orkar med.
Och just nu känner han sig piggare så det blir helt underbart att Joona kan köra hit just nu så vi kan ha kramkalas med pappa/morfar=)
Sen så följer hans fru med och mina kära systrar.
Ska bli såååååå mysigt!!!!
Emmie har sjungit halva dagen ;
Reja kommer hiiit, Reja kommer hiiit, Joona kommer hiiit moimoimoi!
Hehe.

Nu är det filmtajm här så jag säger MOI MOI!

Inga kommentarer: