onsdag 2 februari 2011

Pirrigt!

Jag fick ett samtal från Usö nyss.
Jag ska jobba natten, på neurorehab.
Känns gott o få jobba men oj så pirrigt, jag har nog glömt bort hur man gör?
Tyvärr går det magsjukan där,
men sekreteraren försäkrade sig om att jag ska få jobba på den 'friska sidan' då jag har småbarn hemma, men sen kan ju vad som helst hända på natten, 2uskor på 2 stora avdelningar.
Wish me luck!

Och så är det ju 1a gången Micke är själv med barnen en hel natt!
trots att våra små är supermammiga på nätterna,
så är jag övertygad om att han fixar det GALANT!

3 kommentarer:

Therese sa...

Stort grattis gumman =)
Det här grejar du galant! När ska du börja? puss

sina sa...

Jag är timmis där bara, så jag börjar 21.15 ikväll=)
Sen jobbar jag välla till 07 typ.
Pussen

Laila sa...

Se till och vila en stund idag så du orkar vara vaken hela natten. Men det är klart, du är ju van vid nattvak.....mamma som du är.
Det här klarar du galant.
Kramis