tisdag 22 februari 2011

beng i bulan

Jag känner mej helt beng i bulan,
smått ont i huvudet o småsnurrig,
kan vara för detox-kuren som vi startade igår?
Äter ju mat som vanligt men pinkar precis helatiden så jag antar att det är massa 'toxiner' som rensas ur kroppen??
Sen har jag solat 3ggr och fått en hel del färg,
jag har väl aldrig haft svårt för att bli brun men sen jag blev gravid med Emmie har jag fått mera pigment, blir mkt lättare brun, så nu blir det inge sola på ett litet tag.
Räcker med lite färg på nyllet=)
Idag ställde vi Emmie på kö till Mios dagis OCH Mio står i kö till Emmies dagis.
Vi vill ha barnen på samma ställe.
Känner att det är skönt för dom då dagisdagarna blir längre så småningom.
Plus att det är smidigare vid lämning/hämtning.
Det bästa vore väl om de hamnade på varsin avdelning, fast på samma dagis?
Så nu får vi se vart det blir plats först?
Verkar som att jag kommer ha mera jobb framöver då de behöver folk titt som tätt där jag jobbar på timmar?
Och Mickes pappaledighet är slut snart och jobbet rullar igång när snön smälter.
Nästa vecka ska jag på arbetsintervju,
jag förväntar mig absolut inget, men blev glad då de valde att träffa mig + 8 andra bland 200 sökanden=)
Kul att jag kom så långt iaf=)
Men jag är redan nervös och jag HATAR att vara nervös!
Jag ska 'grillas' av 4 personal som jobbar på avdelningen och jag hoppas kunna svara lugnt o sansat på alla frågor, huhuuuuu. *ler*

Nu ska jag åka o hämta mina älskade små busfrön.
Mio NÄÄÄ Bjerkenstam och Emmie KAN Bjerkenstam.
Mina små hjärtan, det finaste jag har.

Inga kommentarer: