fredag 10 december 2010

Riv o röj


(Hittade den här bilden och tyckte att det där med pepparkakorna var rätt så gulligt=)


Imon bitti kommer Mickes kusse Fredda hit och ska hjälpa Micke att riva och kakla om i köket.
Yeeeey äntligen!!!!
Tydligen sitter gamla kakelplattorna fråbn 1800talet som berg, så de får bila ner skiten.
jag hoppas på att jag o kottarna ska komma hemifrån i några timmar, hehe.
Golvet vet jag inte än när det ska läggas om,
men en sak i taget!

Idag har vi haft en fin dag med massa bus o lek.
Emmie var på dagis och allt hade gått bra.
Hon fick gå 0ns-fredag denna veckan eftersom vi inte ville ha hem dagisbaciller i början av veckan så Mio skulle hålla sig frisk.
Plus att vi hade ju finbesök i måndags=)
Och på tal om lillfinnen min så mår han bara gott.
han är mer vild än tam och dregglar o gnuggar i munnen och vill helst inte äta nåt som måste tuggas.
Skulle inte jag heller vilja om jag hade 5 bissingar på väg opp!

Exakt 2v kvar till jul!
Snart kommer tiptap sa Emmie imorse, så vi längtar så in i tyyysan här=)
Jag måste börja planera lite hur alla ska få plats, hur dukningen ska vara osv.
Sånt tycker jag är mysigt!
Juldukning =)
Hoppas bara att jag lyckas fixa fint då vi blir ganska så många,
men finns det hjärterum så finns det allltid stjärterum=)

Inga kommentarer: