lördag 11 december 2010

Före & efter




Killarna har gjort ett riktigt bra jobb här idag och jag är nöjd,
mkt nöjd och glad!
Nu ska det bara fogas om 3 dagar och målas på väggarna o så=)
HÄRLIGT!!!!

Under tiden var jag o barnen till finaste Jenny & hennes små.
Blev bjudna på lunch o fika, barnen lekte massor och Mio var ööööverallt, helst nånstans högt upp där han inte borde vara. *phuu*
Emmie hängde mest vid mitt ben då hon inte öppnade och stängde dörrar.
Det är nämligen hennes senaste grej, öppnastängaöppnastängaöppnastänga.
Hon gör likadant på dagis och hur mkt man än ber henne att låta dörrarna vara så har min lilla virvelvind glömt bort det 30sek efteråt.
Emmie har inte mått nå vidare idag.
Hon vaknade snorig och under dagen har hon blivit varmare o varmare.
När vi kom hem tempade hon 40gr.
Nu har jag iaf fått i henne Alvedon och lite saft och då piggnade hon till så pass så en glass slank ner oxå.
Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling!
ha en fin lördag kväll, I will =)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Snyggt!!

Laila sa...

Oh, vad fint det blev.
Micke och jag målade i lilla hallen igår. Gud vad jag svor över alla snickerier, det var "bara" fyra dörrkarmar att stå och måla. Puuhh. Till det två sessor som gärna var i vägen....
Men så kul när man ser snabbatresultat. Idag blir det nytt golv.

loijsan sa...

vääääldig skillnad!!
Blev riktigt bra de där =)

sina sa...

Tacktack söta!
Blir bättre när vi får på mörkgrå fog och sen e det bara resten kvar=)
Golvet till helgen kanske=)
Till jul ska det iaf vara hyfsat fint!