måndag 6 december 2010

De senaste dagarna

(dålig uppdatering pga jäklig huvudvärk i ett par dagar nu, men idag är en bättre dag!)

I fredags blidde det en tripp till underbara Ullared.

Herreguuud vilket ställe!!!!
Jag hade oturen att ha ruggigt ont i huvudet, men det var så himla gott att få lulla runt där med mina flickor och massa fint hittade vi!
Så pass mkt fint att jag glömde att tömma min kundkorg med alla fina saker till hemmet, smått till barnen mm vid kassorna.
Upptäckte det dagen efter och oj vad lissen i ögat jag blev, huuuu, grämer mig fortf över det där.
Antar att det måste vara en Sina till sånt? Ibland blir jag så ruggigt trött på mej själv!
Men alla fina julklappar kom jag minsann ihåg och det blev mkt fint till en billig peng om man jämför vad allt hade gått på här hemma.
Jag längtar redan tillbaka dit!
Stackars Loijsan körde HELA långa vägen hem i mörkret för jag satt o vred mig där bak i bilen i migrän.
Riktigt duktigt kämpat min söta! Nästa gång kör jag den tygsta biten!
Hur som, det var en helt toppen dag.
Dessutom hann barnen träffa 'mostrarna' på morgonen då vi käkade frulle här och det var uppskattat.
Hoppas på en trevlig tripp UTAN huvudvärk inom snar framtid igen! Lovelove!
Lilla bubb var otroligt trött igår runt lunch=)
Bullebak innan dagens besök från Nykvarn!


Och så kom äntligen lilla söta Laila med sina sockersöta sessor.
Timmarna gick på tok för fort, som vanligt!
men mysigt hade vi! Och barnen fick massa fint igen, som vanligt.
Laila är som självaste jultomten varje gång hon kommer, tack hjärtat för en super dag!
Något övertrötta tjejer på väg hem efter en lång dag =)

Inga kommentarer: