onsdag 22 december 2010

Lilljul

Massa massa kärlek
Synd på en mörk bild! Emmie sitter gärna och håller Viggos hand ;)
Älskade lilla Ebbis!

Alla dom här 4 små kottarna klappar mitt hjärta så väldigt hårt för!!!
Idag har vi haft lilljul med våra Örebrohjärtan.
Alltid så mkt liv, kanske mkt pga våra 2 små söta vildar, men Viggo är inte sen att haka på,
eller är det så att Mio hakar på Emmie & Viggo?
Och snart springer även lilla Ebbabebis efter dom. Underbart!
Jag är så glad att jag fått följa Annicas små underverk från första stund och jag önskar att jag alltid alltid kommer få finnas vid deras sida.
Tack för idag, vi älskar er så väldigt!

Annars så har listerna blivit ditsatta i köket idag och hörnet blivit fogat.
Känns vissa stunder som att det är småkaos i allt fixande,
men även det har sin charm!
Imorgon blir det storstäd och handla det sista, sånt som jag glömt och ja kanske sånt som jag tryckt i mig, dvs chokladtomtar, som skulle vara till julafton hmmm.
Sen ska killarna hämta xtra bord och stolar imorgon,
sågen som vi lånat ska köras tillbaka, julskinkan ska fixas och dukningen ska helst vara klar på kvällen så att vi kan koncentrera oss på annat på julaftonsmorgonen.
Jag vill gärna kunna ha en lugn morgon med barnen, äta god frulle och mysa.
Seeeen så kommer söta familjen från Mickes sida vid 11.
Ska bli så himla underbart mysigt!!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Ni är så söta alla 6!!! Hoppas ni hade en fin lilljul...Massa julkramar från mig & dojjan! <3

sina sa...

DU ÄR!!!!
Massvis med julekramar från oss med.
Snart ses vi <3