söndag 19 december 2010

Da kitchen



Jag är då ingen mästerfotograf, helst inte när jag fotar med moben,
men typ såhär vart det i köket iaf.
Idag la Micke det sista av golvet, listerna får vi ta en annan dag då vi behöver en borr till det.
Vi har fogat idag, så det är klart, bara kakellisterna som fattas.
En annan dag ska vi måla om det vita och tapetsera om,
men nu är största jobbet gjort iaf och jag är nöjd=)

På em hade vi adventsfikagäster här.
Dennis, Maria & lilla solstrålen Meline. Mys mys!
Våra små, lr Emmie, var sjövild och GLAD.
Hon däckade tidigt, sittandes.
Jag är oxå ruggigt trött nu, så det blir sängen tidigt!
Imon misstänker jag att det blir fix o don inför julen?
Måste besöka bla IKEA.

Hoppas alla har haft en underbar 4de advent! PUSS

2 kommentarer:

Eva sa...

Riktigt SNYGGT gumman!! Nu får gubben Micke beröm från mig...bra jobbat!!! ;0)) Där vill jag & dojjan ta en fika efter nyår eller kanske rent av i mellandagarna?? KRAM <3

sina sa...

Micke tackarobockar=)
Mellandagarna låter topp!!
Ser vi fram emot! PUSS