torsdag 30 december 2010

Emmies tur med vinterkräka

Jag ljuger inte om jag säger att vi torkat upp 20 spyor sen lunch idag.
Lilla taniga Emmie är dålig och efter 1a kräkan hade hon inget i magen förutom en massa galla som kommer upp.
Men hon är jätteduktig!
För en tim somnade hon men vaknade 10min senare till att kräkorna flög över hela henne igen,
hon satt där helt förvånad och sa ; oj vad tokigt! Emmie e tokig mamma!
Älskade hjärtat.
Annars är hon så tapper o stapplar upp till toaletten o kräkar där så gott hon hinner.
Micke har på känn nu att nåt är på G?
Blir nog en hmm annorlunda natt igen skulle jag tro?
Tur att jag känner mig hyfsat stark o piggelin;)

Jag skickar xtra stora och varma kramar till mina pojkar och deras respektive,
för att de behöver det just nu.
Så skönt att vi har varann, i med o motgång.
Många ggr önskar jag så att jag kunde finnas där mer för dom, finnas närmare.
Men jag finns alltid här och jag försvinner ingenstans aldrig nånsin!

Inga kommentarer: