måndag 20 december 2010

Lilla Emmie

Eftersom Emmie inte mått helt 100 sov hon bra länge på dagen igår,
vilket resulterade i en pigg tösa på kvällen.
När Mio somnat började Emmie klä om granen,
i lugn o ro utan att lillebror drog ner allt hon hängt upp.
I hela 2,5 timme plockade hon med granen, så lugn & harmonisk. 2,5 tim!!!!!!
Älskade lilla söt!
Till slut la hon sig självmant och somnade på minuten.
Underbart o se att våran lilla Vilda faktiskt kan pyssla i lugn och ro oxå.
(Kan vara så att Emmie & Mio trissar upp varandra här eftersom båda är väldigtväldigt aktiva?)

Idag blir det som sagt handling inför julhelgen.
Har jag koll??
Jag tror att jag nästan har det?
På julafton blir vi 20pers, alla hjälps åt med maten,
då behöver jag inte tänka så mkt vilket passar mig helt perfekt HAHAHAHAH!
Lika bra och bespara mig det där med tänkandet numera haaaahahaha!
Och på Annandagen räknade jag att vi blir minst 16pers,
så lika bra att jag sätter mig ner och skriver en lista NU!

Ha en fin dag alla stjärnor!
Och Eva, ni är inbokade i mellandagarna oxå, ser vi så fram emot! Pyss

Inga kommentarer: