måndag 20 december 2010

Julgranen

Emmie har fixat=)

Jag hade tänkt och vänta in i det sista med att hämta upp granen då vi har våran lilla klätterkalle i familjen,
men idag åkte granen fram och OJ vad glada barnen blev!
Emmie klädde granen och Mio klädde av granen efter Emmie.
Men efter att Mio somnat fick Emmie pryda om granen i lugn o ro och det var uppskattat.
Dock vill lilla fröken hänga 7 saker på samma gren och så hämtar sötnosen sina tomtar en efter en och hänger dom i rad, nära nära varann ska dom vara=)

Idag har jag varit till Ikea och handlat lite mera porslin så att det ska räcka till alla som kommer.
Imorgon fm blir det handling inför julhelgen.
Nån dag blir det en tripp till Mariestad till lilla söta Lelatomten o hennes söta.
Så himla glatt!
Sen måste jag få pussa på Ebba & Viggo nu nån dag,
får se om det hinns med innan jul,
annars blir det i mellandagarna.
Då jag faktiskt ska ta och åka till Hovsta och underbararara Martina oxå, som jag inte träffat på säkert över ett år?!
Nee, sista rycket här nu. PUSS

1 kommentar:

Eva sa...

HA HA ja klär granen som dojjan gör hör jag, våran e välfylld på ena sidan i hennes höjd! ;0)) Allt gärna på samma plats...hihi men det e lite sött! Du en träff med oss får ni gärna också klämma in fast i mellandagarna då för nu börjar vi bli bättre...Kram <3