söndag 19 september 2010

Som mössen i askungen=)

Idag har jag städat, tvättat, bakat, lattjat med barnen och tvättat lite till o plockat ännu mera.
Sången som mössen i Askungen sjungerhar jag haft i huvet när jag fixat o donat o det känns som att allt har gått i ultra rapid=)
Barnen sover så gott.
Får se om Mio sover lugnare inatt?
I flera nätter nu har han vaknat 10ggr gråtandes hysteriskt,
om det inte är örona vet jag inte vad det är?
Så jobbigt när han inte kan visa vart det gör ont??
Hur som så borde lilla bubb börja gå snart, han tar flera steg men han har inte riktigt balansen.
Idag gick han från början av stora hallen in till lilla hallen=)
Kanske är han som systra sin som lärde sig att gå precis innan 1års dagen?

Imon är det måndag.
Dagis för Emmie. Då ska jag passa på att plinga viktiga samtal och sen ska jag o Mio på stan tänkte jag. Måste ju hitta nå kalasfint till honom=)

Igår såg jag en sån urmysig film, bästa filmen sen Dagboken och Stekta gröna tomater.
Letters to Juliet ! (eller letter to Julia?) Hur som, ahh så bra, mitt hjärta slog dubbla slag.
Den kärleken den kärleken=)

Nu väntar disken på mig. Hö!
Sen blir det sängen tidigt så jag e xtra piggelin imorn. Puss

1 kommentar:

loijsan sa...

duktiga lilla bubbe som börjar promenera=)
Tror inte att det dröjer så länge innan Mili gåt heller faktiskt=)
Hon går med sin vagn iaf...alltid nåt=)