onsdag 29 september 2010

Fullt ös


På em ska vi till dr med Mio, får se vad de säger.
Evigt farande framotillbaka hos farbror doktorn är det för oss,
men sånt ÄR livet för oss, ingen idé o hänga läpp,
men lite trött e jag allt efter många slitna nätter nu.
Lillfinnen kan inte sova, så nånstans gör det ONT!
På nätterna lugnar han ner sig när jag bär på honom, upprätt o han lutar huvudet mot min axel.
jag önskar så att jag var starkare för efter ett tag med över 11kg hängandes på armarna blir det tungt.
Hur som , jag ska inte klaga utan jag ska försöka göra ett ryck här innan det är dax att hämta hem älskade Emmie.
Allt med kalasförberedelser har jag inte kommit nånstans med och det är INTE likt mej,
men jag har bara inte hunnit.
men vi ska allt se till att finaste lilla Mio får 2 helt underbara kalasdagar, det lovar jag!

Inga kommentarer: