tisdag 28 september 2010

En bättre dag




Först vill jag tacka lilla söta Tilda med mamma&pappa för Mios present som kom med posten idag!!! Han ÄLSKAR skivan, diggar för fullt till den! Love love!
Idag mår Mio lite bättre, inte fullt lika hög feber och inte alls lika ledsen.
När Emmie skulle hämtas från dagis klädde jag på honom ordentligt o bäddade i vagnen med åkpåse (det blåser ju KALLT!), han somnade fint i vagnen vilket är BRA för hemma har han inte velat sova typ alls nu när han har varit sjuk.
Så vi promenera med söta Annica & Ebbis för att hämta Viggo.
Sen fick våra stora leka av sig lite i parken.
Mio satt nöjd och knäpptyst i vagnen o tittade på;)
Ebbis låg nöjd och glad i vagnen, söta lilla flickebarn!
Emmie fick en sån fiiin present av tant Annica, tack hjärtat!!!
Jag fotar imon!

Efter den friska luften skyndade vi oss hem för farfar skulle komma med tårta.
Trevligt trevligt!
Efter lek med lera, bad och lite högläsning somnade barnen gott och jag är såååå trött nu så det känns som att skallen ska gå i bitar, så jag ska göra mig faktiskt redo för sängen. Natti!

1 kommentar:

loijsan sa...

Oh men Gud så söt hon är lilla Ebba=)) Sockerdocka!

Skönt för bubbo med åkpåse...måste jag köpa till Mili också nu när hösten kommit på riktigt.