torsdag 16 september 2010

Lite kort bara

Emmie är inte sjuk, än iaf, bara lite småvarm o flammig.
Finns det verkligen inget som hjälper bättre mot hennes eksem????
Mio mår inge vidare alls nu mot kvällen.
På dagen tempade han 'bara' 38,3 men nu är han varm o han får hysteriska gråtattacker.
Aldrig förr har han gråtit på detta vis och jag känner igen att det är dom där öronen igen!
Godeguuud det är bara 2v sen pc sist, om ens det???
Imon bitti ska jag ringa öron näsa hals och nu MÅSTE dom hjälpa honom,
det här går inte längre!
Mitt hjärta går totalt sönder!
Dagen har inte varit världens lättaste, barnen har slitit mig i varsin arm o puttat bort varann o jag bara önskade att jag kunde ha delat mig på 2!
Men! Vi lyckades baka bullar iaf.
Mio tittade snällt på när jag bakade ett par fulla plåtar med böllar o Emmie knådade på sig egen jättebulle i en timme eller så, hehe.
Pappa Micke åt snällt upp bullen som Emmie så stolt gav honom när han kom hem hahahah.
Deg,lite smör, kanel, pärlsocker o tom lite strössel i en enda stor klump hehe.
Micke har jävulusiskt ont i sin tand, trots rotfyllning och pc-kur.
Huuu vad jag tycker synd om honom!!!!
Jag är väl den enda i familjen som mår bra just nu och måtte jag fortsätta vara frisk så man orkar pyssla om alla hjärtan!!!!

Imon bitti kommer det hantverkare hit, halv åtta redan!!!! Huuuu!
Fönstrena ska tätas tack för det, slipper man frysa häcken av sig!

Nu ska jag skynda in i duschen innan Mio vaknar igen.
Sempa sempa!

1 kommentar:

Laila sa...

Ohhhh, om jag ändå kunde vara där och avlasta dig.... Stackars lilla Mio...inte öronen igen..
Håller tummarna att du får vara frisk.
Kramis