tisdag 14 september 2010

Hejohå!

Idag har jag en känslig dag,
ibland är det bara så!
Men nu känns det lite lättare, kanske var jag extremt trött imorse?
men med tanke på trötthet, så *peppar peppar* börjar jag bli lite av en människa igen!
Värdena har nog stigit, jag känner mig piggare o gladare o inte fullt lika vimsig.
Sååå glad för det! Hoppas det håller i sig nu!!!!
Knappt så man vågar säga nåt! hehe

Om en timme är det dax att hämta hem lilla Emmie-bus.
Uj vad jag saknar henne idag!
Hon må vara full av bus o har temperament så det heter duga.
men hon är alltid (lr oftast iaf) så glad o sprallig så man kan inget annat än att le åt henne.
Jag blir glad o varm i hjärtat av min lilla tjeja=)
Och Mio han röjer öööverallt numera, envis som synden är han.
Emmie o Mio är med varann konstant, dock ser jag ibland att Emmie blir lite trött på lillebruur som hänger o klänger på henne och ska plocka med ALLT som Emmie plockar med.
Han ger nog igen för Emmie hade en period då hon tog ALLT från Mio.
Spelar ingen roll om Mio hade hållt en bajskorv i sin hand så skulle Emmie prompt ha den=)
Men det är väl oxå en fas i de smås liv?
Hur som slutar jag aldrig förvånas över mina små troll.
Att uppfostra barn är INTE lätt alla ggr,
vissa dagar kliar jag mej fruktansvärt i skallen o undrar HUR GÖR JAG NU??
Men man kan inte göra mer än sitt bästa !
Det här ÄR verkligen livet! Mina barn gör mitt liv till nåt alldeles alldeles speciellt.

HEHEHEHEHEHEH =)

1 kommentar:

loijsan sa...

Underbara lilla flickebarn <3
Vissa av dagar som denna behöver man bara titta på sitt lilla yngel för att humöret ska vända! =)