onsdag 29 september 2010

Dagen före ettårsdagen

Dagen före ett års dagen har vi spenderat med Annica & Ebbis.
På em blev det en liten tripp till doktorn, där vi fick sitta och vänta i 40minuter.
Barnen var trötta!
Mio var som en ål i famnen på mig och så himla ledsen, dock tempar han bara 38,2 idag.
Emmie var så duktig och försökte roa lillebror med böcker och hon hann tom trycka på den röda ajabajainteröra röda knappen och larma på personalen. *Phuu*
När vi väl kom in till en rar kvinnlig doktor konstaterade hon att det var öronen igen.
Vi påbörjade en PC kur direkt och imorgon ska jag ringa öron näsa hals.
Väl hemma tyckte jag att lilla Emmie var så glansig om ögonen och allting var AJ,
så jag tog tempen som visade 38,8.
Jag får hoppas att det är pga trötthet och att hon mår bättre imorgon.
Denna kväll somnade båda barnen så sött.
Jag skulle behöva ställa mig o baka massa bullar,
men för ovanlighetens skull har jag så ont i huvudet så jag orkar inte.
Får bli en bakdag imorgon.
Evt kommer lilla Annica o Ebbisbebbis hit och underhåller prinsen medans jag & Emmie bakar?

Ett tag på em kände jag mig så ruggigt trött i huvudet o så less på alla dessa sjukdomar,
men sen kom jag på att det kunde varit så så mkt värre.
Det här e inget vi inte klarar av!

Imon är det Mios dag hiphip hurraaaa, hoppas han är pigg och glad imon. Puss natti

P.s. JAG VILL TILL ULLARED !!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: