onsdag 29 augusti 2012

Vänner

Idag har jag hunnit träffa tre av mina goa vänner.
Underbart, det gör mig glad i hjärtat och ger mig kraft.
På fm kom min Maria & Alvin på spontanbesök och strax efter kom lilla Annica.
Nog att jag stod och bakade samtidigt men vi fick umgås iaf ;)

På em kom finaste Ida med sina tösor så jag fick bjussa på lite mat & fika.
Jag & Ida har inte hunnit ses på väldigt länge så det kändes SÅ gott i hjärtat.

Vad annars,
verkar inte bättre än att lilleman börjar bli riktigt förkyld?
Nu blir det kurera kurera för nästa vecka sätter allvaret och vardagen igång med en väldig fart.
Micke åker iväg på mässa med jobbet,
så jag och mina små älsklingar ska kämpa tillsammans genom veckan ;)

I helgen vankas det 1års kalas och 30års kalas.
Så nog har vi o göra om vi vill;)
Kanske får vi några sötnosar hit på kvällsmys när lilla pappa inte är hemma,
vi får se;)

Nu är det tjilivippen för mig!

Inga kommentarer: