måndag 13 augusti 2012

Allt löser sig!

Micke ringde Lindesbergs lasarett idag ang Emmies operation.
De är så vänliga och skickar en ny tid till snorpan och väntetiden är inte lång sa de.
Phuuuu så skönt!
Då behöver jag inte börja med vab första veckan av mitt vikariat och då är Micke hemma,
så jag kan pyssla xtra om lillsnorpan.
Jag drömde om hennes operation.
Jag vet att ingreppen inte är så stora,
men det är det här med att se sitt barn sövas ner som gör mig så otroligt nervös.
Men allt kommer gå bra, inte sant!?

Nästa vecka på fredag ska Micke och barnen åka till kusin Fredrik & hans 4 småttingar i Frövi,
och mamma Jenny ska komma hit till mig.
Då ska jag minsann ha lite sommarfest för en bunt glada och underbara tjejor.
Faktiskt första gången sen min flytt (för 5år sen) som jag drar ihop mina flickor för litta ferre;)
Förr hade jag fester jämt,
men nu är det ju som så att jag fått 2 små tätt och det har bara liksom inte funnits tillfälle till att fixa nåt sånt överhuvudtaget.
Men nu är det på tiden!
Jag är väldigt glad att Micke vill sova borta med barnen.
Första gången det händer oxå.
Och barnen är ju eld o lågor över detta.
Ååååå så spännande att få sova hos Lea, Ebbe, Disa & lilla Didden.
Och kul för grabbarna att få en smula tid ihop.
Och ännu bättre, kul för oss flickor!!!! =)

Jag ska bjuda på nå somriga glada drinkar och den bästa sommarmusiken är redan nedladdad =)
OHHHH VAD SKOJ DET SKA BLI!

4 kommentarer:

Therese sa...

Det kommer gå hur bra som helst gumman! Men jag förstår din känsla av rädsla ändå. Själv hade jag känt precis som du. Gör nog alla föräldrar, eller hur?
Usch jag var löjlig idag, Sagas första dag på dagis. Fick ett sånt där ögonblick av ledsamhet och gud hjälp vad tiden går fort. Fick hålla mig för att inte böla (vilket jag gör för ofta enligt Mattias) =)
hahaha
Men jag har så svårt att lämna bort mina barn. Fattar inte varför jag ska vara så mesig.

Så roligt med fest! Inte ofta det händer nu för tiden =)
Vilka ska komma?
Puss

sina sa...

Ohh hjärtat,
jag vet känslan precis.
Men känner man för att gråta, då ska man gråta! *ler*
Jag gråter numera även ofta av lycka.
Helt galen så man blivit hehe;)

Ja det ska bli så himla kul med fest.
Loijsan, carro och sandra kommer hemifrån.
Sen en bunt glada och super-rara tjejor härifrån.
Micke o barnen övernattar ju hemifrån så då får de som inte kan åka hem sova här såklart,
vi blir några st men finns det hjärterum så finns det ju alltid stjärterum=)
Pusspusspuss

Eva sa...

åååå va roligt!!! Hoppas ni får en underbar kväll med massa skratt & dans, du får skaka rumphaaa ordentligt vännen! Kram <3

sina sa...

Ouhhjess skaka romphaa för hela slanten ska jag=) hehe
Tack gumsan <3