tisdag 7 augusti 2012

Sikken dag, *phuuu*


På fm tog vi med oss en frozen cheesecake och åkte till mitt jobb för att fika med mina goa arb.kamrater och även hälsa på patienterna.
Äldre människor skiner upp av barn,
så det var nog poppis.
Efter en stund viskar Emmie i mitt öra ;
Ojoj mamma, den där gubben har tappat sitt ben, stackars honom, kan vi ta hem han?
Även i bilen frågade hon samma sak.
Jag hoppas att lilla Emmies hjärta fortsätter att växa i samma takt .
Efter det blev det en stund i parken, mat i magen och sen mot Vintrosa och våra Gräddelinare.
En kort visit, men huvudsaken var att vi fick krama på på gotjejerna lite;)

Seeen sörrni blidde det kakbak.
hallongrottor minsann.
Emmie älskar dom. Inte Mio. Jag älskar såna jag me;)

En fullspäckad dag och mera trots än vanligt.
Jag tror att jag är helt gråhårig efter denna dag?
Hursomhaver, så älskar jag ju mina trotsiga och busiga barn mer än nåt annant.
(men nu vill jag bara SOVA!)

Jajustja, och idag fick vi veta, lilla Ines ska minsann få en lillaSYSTER!!!!! Säääärlek!

Inga kommentarer: