onsdag 1 augusti 2012

Onsdag

Ikväll står det kvällsjobb på schemat igen.
Igår hade jag ingen bil, började knata hemifrån 5.45 mot jobbet och jag kom i tid.
En bra bit o gå men det gick bra.
rask takt mot dagis efter jobbet och mina smalben värker så in i bomben idag.
Jag är van att gå hela dagarna på jobbet,
för det är det man gör, går o går,
men annars verkar jag vara ganska så otränad i benen...
Och långpromenad i ett par slitna Converse kanske inte är det bästa?
Hur som, bästa svärfar hade lagat kopplingsvajern på bilen igår,
så nu har vi bilar under våra rövvor igen.
TACK bästa bästa!

Imorgon jobbar jag kort dag och på fredag är jag o kottarna lediga,
för sen är det helgjobb för mig.
Lite trist för jag missar en tjejfest, igen!
Det är konstigt hur det roliga alltid lyckas krocka med nåt annat.
Känns xtra trist för jag hade VERKLIGEN velat träffa flickorna!
Men, nu får jag glatt o tålmodigt vänta tills jag själv ska ha lite sommarferre för mina rara om några veckor.
Ska bli sååååå himla kul!!!!!!

Nehejj, nu alla måsten innan joppet. Pusshej!