torsdag 23 augusti 2012

Negativa människor

Jag har verkligen sååååå svårt för negativa människor.
Såna som gnäller om allt och vrider och vänder allt till det dåliga,
såna som börjar dagen med ett suck ni vet.

Alla har vi dåliga dagar ibland.
Min dag började bra men just nu känns det inte lika bra.
Ibland kan vissa saker, små saker, lyckas att dra ner mig och ibland känns det som att hela världen sviker en.
Som tur är, vet jag ju att det inte är så!
Nu ska jag försöka att vända allt till det positiva igen!!!! =)

På fm har jag och mina småkorvar varit och handlat.
Mest till imorgon.
Frukt frukt frukt, nötter, chips, dricka.
Även habdlat till barnens fredsgmys.
Mio var ett litet monster ute i affärerna idag, vilket INTE är likt honom.
Ge mej, jag vill ha och skriiiiiik o gap.
GODIS GOOODIS MAMMAAAAAAA!
Jag hann nog säga NEJ INTE IDAG en sisådär trettio fytio gånger under de 5minuterna vi var inne på Ekershallen för att hämta ut min klänningl
Ojoj dessa små liv vissa dagar alltså! Goooooooooooooooosfraba!!!!!!!!!!!!!!!

Och klänningen satt inte alls fint heller,
så den tänker jag retunera, men Nelly är ju så jädra knepiga med returer.
man ska skriva ut sin egen returnota.
Hur många har skrivare hemma liksom?????

Nehej, nog suttet för denna gången.
Nu ska jag ut o valla mina små hjärtan!

5 kommentarer:

Therese sa...

Har aldrig handlat från nelly, men det där lät konstigt. Varför måste man göra så? Ja en del ska krångla till det =)
Hur mår barnen idag? Vilda förstår jag hehe men ögonen tänkte jag på! Uscha såg inte härligt ut nånstans. Var det ögon infl?

Önskar er en underbart fantastisk och super rolig helg =)
Puss

sina sa...

Aa verkar som att de ska krångla till det för att man inte ska skicka tillbaka???
Ögonen ser bättre ut nu jämfört med imorse, så imon lär de vara bra =)
Måste varit ögon.infl, illröda o geggat lite sådär.
Många kramar, kom o ta en drink? Eller två??=) Love!

Tessan sa...

Jag skriver av Infon på vanligt papper, alltså kopierar för hand. Dom du skrev, vem har skrivare hemma :/ tror det är babyshop som också har så, skulle byta storlek, världens bök! /Tessan

sina sa...

Till mig svarade de ;
alla känner NÅN som har en skrivare eller så får du gå till biblioteket o kopiera!
Ööö ok.
Hur som, det hela resulterade i att jag behöll klänningen.
Då fick de väl som de ville?
Kramar

Tessan sa...

Men fyyy, så otrevligt! Såna människor vill vi inte ha! Usch