torsdag 23 augusti 2012

Bättre nu!

Yess, nu har jag återfått mitt glada humör igen, tackgodegud.
Att vara ledsen o sur är inge kul!

Panacottan står i kylen och morgondagens Sangria står oxå på kylning.
Jag tänkte först bjuda på Baileys Coffé & panacotta med bär.
Sen svalkande Sangria med massa frukt & is,
ost & kex, olika frukter, oliver och tjaa nötter o sånt.
Duger det tro?
Ska bli väldigt trevligt iaf =)

Barnen ser väldigt mkt fram emot att få sova borta med pappa,
men de bedyrar sig såååå om att vi kommer sakna dig mamma ;)
Vi tog en tur till Godislandet idag och de fick välja vad de skulle ha med sig för fredagsmys.
Jag hoppas nu bara att Emmies ögon är helt friska imorgon !

Idag har det verkligen varit en dag fylld med trots,
men allra helst Mio-ponken är väldigt noga med att klämma in ´jag älskar dig mamma´mellan alla hyss o bus och utbrott.
Det är sånt som överväger jämt!

Dax o hålla mannen lite sällskap.
Hörs imon!

Inga kommentarer: