lördag 18 augusti 2012

Kaos med kärlek

Vi har haft fina dagar med våra underbara hjärtan.
Flera superenergiska barn i riktig trotsålder = kaos med kärlek.
Tjuvnyp, skrik,bus, skratt och tårar men även en hel massa kramar och jag älskar dig ;)
Ännu en gång önskar jag så att vi hade våra hjärtan närmare oss här,
eller ja, att vi var närmare där.
Att få dela vardagen ihop, det vore guld!

Ikväll var det väl meningen att jag & Micke skulle göra klart matrummet,
men varken han eller jag har lust att dra igång nåt nu.
Vi får kämpa imorn!
För till helgen SKA allt vara klart så det duger att ta hit mina flickor ;)
Äntligen är det nästan dax för festen,
dock kan inte några av mina finaste komma, men det går ju fler tåg!
Ååå jag måste hitta nåt att ha på mig.
Färga fjunen osv osv.
Alltid lika kul när man inte festar till så ofta.

Jag hoppas att huvudvärken håller sig lååångt bort!
Igår vaknade jag nämligen hos Joni o Loijsan med HEMSK huvudvärk.
Jag trodde skallen skulle ramla av.
Skumt nog lättade huvudvärken på 3 timmar TACKGODEGUD!
Och resten av dagen höll sig huvudvärken borta, helt otroligt.
Även idag har det varit en bra dag.

Nu tänker jag paxa mig framför tv´n och drömma bort mig en stund.
Hastalavista! I´ll be back!

Inga kommentarer: