onsdag 22 augusti 2012

En sån där dag forts...




Mmm, det är verkligen inte riktigt min dag idag.
Inte arg och inte sur, egentligen inte ens ledsen, bara allmänt down på nåt vis.
En del funderingar och en hel del trötthet i ögonen o HUVET.
Lillfinnen är superenergisk och Emmie försöker haka på i hans takt trots att hon inte är helt pigg,
stackaren ser hemsk ut om ögonen!
Men bråka, det orkar dom!
Jag har försökt att duka fram massvis med leksaker och inleda olika lekar,
men nej, vid mammas byxben, där trivs vi bäst!
Vi åkte iaf en sväng till Ånnaboda.
Gick runt hela rundan, barnen älskar att vara där och leta efter troll o tomtar i skogen ;)
Nu håller jag på att laga biff stroganoff.
Micke guidar mig med sms genom det hela haha.
Jag är värdelös på att laga mat!

Hur som,
ingen vidare dag idag, men imorgon är en ny dag!
En hel del som ska fixas.
Vi håller oss sysselsatta ;)

Jag sätter punkt här för idag. PUSS!

Inga kommentarer: