torsdag 30 augusti 2012

Snart dax för kalas

Natten var en smula bättre än den förra och än så länge snorar inte Mio fullt så mkt som igår,
men det hinner ju vända..
Det slog mig igår att lillpluppen fyller år om en månad!
Jag brukar alltid planera i skallen i gooood tid,
vilket jag inte hunnit göra än, men än finns det tid.
Dessutom kom jag på att jag & Emsan kommer ju vara hemma där i några dagar,
då får vi se till o bakabakabaka.
Eller jag får baka, Emmie får vila och provsmaka;)
Men denna kalas lär vi få dela upp lite skulle jag tro.
Vi brukar alltid bjuda på en o samma dag,
men det blir MÅNGA hjärtan,
så kanske 2 dagar vore bättre?
En dag min sida av familjen och mina vänner,
och en dag Mickes sida av familjen och hans vänner.
Fast, Mickes sida av familjen är ju mina vänner, hur gör man då?? *ler*
Aja, det får Micke bestämma.
Hur som så tycker jag att kalas är kul!
Och nu när man frågar Mio vad han önskar sig,
joo då vill han ju ha en cykel (vilket vi redan har fixat)
och så vill han ha tårta, sen är det bra =)

Inga kommentarer: