söndag 8 januari 2012

Våran helg

Igår var vi till Karlslunds herrgård.


Kvällsmys lovelovelove

En tidig morgon hemma hos oss.
Älskar doften av nybryggt kaffe och levande ljus!


Idag har vi varit ute och busat med Maria & barnen.
Var jättemysigt o ses en stund!
Och nu 1tim senare har mina tår inte tinat än tror jag?
Godeguuuud, aldrig nånsin har jag känt sån smärta i fötterna pga kyla, helt sjukt!
Nu blir det lite vila medans barnen sover en stund.
Sen tänkte jag dra igång lite bullbak!
Moi moi!

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Hej vännen och god fortsättning! Det ser ut som er helg varit super. Såå galet kallt ute. Vi var ute en sväng idag och höll ju på att frysa fast i marken...hihi. Passerade även två isbjörnar på hemvägen. :) Hoppas ni får en fin vecka! Kram kram

sina sa...

Tack det samma söta du <3
Jamen herreguuud,
jag har verkligen aldrig nånsin fått så ont av kyla,
ändå var det väl kanske bara -4grader?
Men den BITER!!!! Huh!
Hoppas ni oxå får en fin vecka,
massa kramar till dig och dina små <3